خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان:

جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا در زندان‌های قزوین تا هفتم دی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۴۹۶

مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا ویژه زندانیان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان آغاز شده و تا ۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، فرهاد بهرامی گفت: ورزش یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی در زندان‌ است واثرات مثبت و سازنده بسیار زیادی برای زندانیان در پی خواهد داشت و مناسبت‌های فرهنگی و ملی از جمله یلدا، فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های ورزشی زندانیان محسوب می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین با بیان اینکه ایجاد محیط بانشاط در زندان از جمله برگزاری مسابقات ورزشی برای تغییر روحیه و رفتار زندانیان ضروری است؛ عنوان کرد: باید با برنامه ریزی و رفع موانع و چالش‌های موجود، نسبت به توسعه ورزش بخصوص ورزش‌های جمعی در زندان‌های استان اهتمام ورزید.

وی بیان کرد: چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا ویژه زندانیان مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان و با همکاری و مشارکت هیات‌های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی آغاز به کار کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره ورزشی یلدا در ۱۲ رشته از جمله کشتی، ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی، والیبال، فوتبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و ورزش‌های بومی و محلی در زندان‌های استان و با حضور حداکثری زندانیان درحال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز