خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز عنوان کرد؛

رشد جمعیت شهرستان البرز به علت حل دغدغه‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۹۰

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به بالا بودن میزان ولادت در البرز عنوان کرد: با توجه به رویکردی که وجود دارد، آمار ولادت نوزادان در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها بالا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با فرماندار شهرستان البرز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مصطفی غفوری در این نشست با اشاره به در پیش بودن روز مادر و زن گفت: امروزه زنان مورد تهاجم قرار گرفته‌اند که زمینه‌هایی مانند فساد، مشروب خوری، فحشا و حجاب به‌عنوان اصلی‌ترین بحث ازجمله آن‌ها است.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: فهمیدیم که هدف دشمن زنان است و برای اغتشاشات 1401 هم برنامه ریزی دقیقی داشت.

اشتغال پایدار در آمار تولد تاثیرگذار است

وی با اشاره به بالا بودن آمار ولادت در شهرستان البرز گفت: یکی از این موارد که باعث افزایش ولادت شده احداث واحد‌های صنعتی و چرخه اشتغال پایدار است که به ثبات خانواده و آسایش کمک کرده، عملکرد مدیریت‌های شهری و ایجاد امکانات رفاهی خوب با حداقل امکانات مانند آسفالت معابر و رایگان شدن حمل و نقل هم تاثیر گذار هستند و هدف ما این است که بتوانیم مردم را پشت نظام بیاوریم.

غفوری اظهار کرد: در رابطه با تقسیم بودجه شهرستان البرز، بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور صرف شد، بخشی از آن هم توسط تعامل مدیران در حوزه‌های راهداری، بهداشت و درمان، آب و زیرساخت‌های خدمات رسان است که با کمک آن‌ها مشکلات در حال حل شدن است و برای شهرستان نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه به فعالیت‌های مثبت اخیر اشاره کرد که احداث جاده حسن آباد، آب‌رسانی به روستای ولامدر، مانور در آب گرفتگی شریف آباد ازجمله آن‌ها بود.

غفوری با اشاره به تجلیل از فعالین حوزه خدمات فرهنگی و عمومی گفت: 205 نفر از آن‌ها شناسایی شده و  مورد تجلیل قرار گرفتند، همچنین از 450 نفر ورزشکار هم تجلیل شدند که که باعث شد اثرات مثبتی بر جای بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز