خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در شیراز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۵۹

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ساختار و قالب‌های فضای مجازی در همه کشورها و در نزد همه فرهنگ‌ها مشترک است؛ ولی آنچه باعث تفاوت بین آنها می‌شود چیزی جز محتوا نیست.

به گزارش ایلنا، سید محسن هاشمی در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مرحله استانی در خصوص این رویداد گفت:  امروز  در شیراز در جمع جوانانی هستیم که در این رویداد گرد هم جمع شده‌اند تا بتوانند در یک نبرد سالم و 48 ساعته به رقابت بپردازند و در نهایت بهترین‌ها به تهران و رویداد ملی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه این رویداد و برگزاری آن می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی در حوزه تولید محتوا داشته باشد، اظهار کرد: باید ارزش گزاری در حوزه فضای مجازی و در نظرگرفتن سیاه و سفیدها، اخلاق، فرهنگ و معنویت در این فضا در گرو تولید محتوایی است که ما می‌توانیم به شبکه گسترده اینترنت ارائه دهیم.

هاشمی ادامه داد: در این رویداد مقرر شده که بهترین‌ها را انتخاب کرده تا علاوه بر بازاریابی آنان، در آبان‌ماه سال آینده به عنوان کمیته فضای مجازی در کنگره بزرگ سرداران و امیران شهید استان فارس از ظرفیت‌شان بهره ببریم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جانبی این رویداد دعوت  از برخی از مدارس، نخبگان و مدیران  است تا با آشنایی و درک این فضا دانش‌آموزان و دانشجویان خود را جهت انتخاب رشته به این فضا سوق دهند، تصریح کرد: امید است چنین رویدادهایی انرژی مضاعفی را به ما دهد تا بتوانیم گام‌های بلندی را در راستای راه‌اندازی هنرستان رسمی هنرهای دیجیتال در استان فارس برداریم.

وی در خصوص نقش پرورش چنین نیروهایی در عرصه تولید محتواهای دیجیتال و مقابله در عرصه جنگ نرم تاکید کرد: در فضای مجازی آنچه حرف اول را می‌زند تولید محتواست و وقتی به عرصه جنگ رسانه‌ای بر علیه نظام، کشورمان و جبهه مقاومت نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که دشمن در فضای مجاری توانسته گاهی ما را شکست دهد؛ هر چند تا کنون اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده اما نیازمند تقویت جبهه خودی هستیم.

هاشمی در پایان عنوان کرد: در اختتامیه این رویداد که روز جمعه هشتم دی‌ماه با حضور مدیران ارشد استانی برگزار خواهد شد با جوایز ارزنده منتخبین را به مرحله کشوری بدرقه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز