خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

از تمامی ظرفیت‌ها برای جلوگیری از سوانح رانندگی استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۱۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در ایام نوروز از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه شورای راهبری ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال به‌طور طبیعی با افزایش تردد جاده‌ای مواجه هستیم، به‌منظور پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی که منجر به فوت می‌شود این جلسه تشکیل شد.

وی افزود: در ایام نوروز از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: موضوعات و مسائلی که در اینگونه جلسات مطرح می‌شود باید بصورت تخصصی کارشناسی شو تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بدست آوریم.

وی با اشاره به هوشمندسازی و رفع نقاط حادثه‌‌خیز جاده‌ها، گفت: امیدواریم با این‌اقدامات پیشگیرانه بتوانیم از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.

دالوند به همکاری صدا و سیما و نقش فرهنگ سازی ترافیک در راستای کاهش تصادفات اشاره و عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با مشارکت شهرداری و راهداری استان بحث آموزش را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز