خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر:

جوانان به فیلم های مستند اهمیت بیشتری دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۷۵

پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر گفت: جوانان به فیلم های مستند اهمیت بیشتری دهند و متاسفانه مردوات فکری و فرهنگی بین خانواده فرهنگ وهنر کم است.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، الله قلی نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین جشنواره  بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت در حال برگزاری است و این فرصت برای شهرستان پیش آمده که می توانند برای شهر خودشان شاهد نمایش فیلم های مستند باشند.جای تقدیر و تشکر دارد که این موضوع ایجاد فرصت برای هنرمندان برای استان ها است.

وی ادامه داد: امشب ۲ فیلم مستند درباره شهید و آب بندان پخش شد که بسیار عالی بود و پرداختن به این موضوعات ارزشمند بسیار خوب است. فیلم‌ پایان تلخی داشت ولی عظمت این دو فیلم مستند پایدار بود.

وی افزود: بسیار تشکر می کنم از مسئولین استان وامیدواریم افراد بیشتری برای دیدند این جشنواره حضور پیدا کنند.متاسفانه از هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت استقبال زیادی صورت نگرفت و انتظار داریم که جمعیت و هنرمندان دل باخته فرهنگ و هنر هستند حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان به فیلم های مستند اهمیت بیشتری دهند و این آثارها بسیار آموزنده است و می تواند بر روند زندگی هنرمندان موثر واقع شود.متاسفانه مردوات فکری و فرهنگی بین خانواده فرهنگ وهنر کم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز