خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری قزوین:

۱۴ نقطه پرحادثه و تصادف خیز در مسیرهای استان قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۲۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۱۴ نقطه پرحادثه و تصادف خیز در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی این استان شناسایی شده که تاکنون ۵۰ درصد آن رفع خطر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: رفع نقاط پرحادثه و تصادف خیز استان قزوین به ۲ بخش تقسیم شده که ۶ نقطه آن تا پایان سال جاری و هشت نقطه دیگر نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اضافه کرد: هم اکنون از ۶ نقطه در حال اجرا، چهار نقطه رفع خطر شده و صورتجلسه آن نیز با پلیس راه به امضا رسیده است، ۲ نقطه دیگر نیز در مرحله عملیات و اجرا قرار دارد که تا قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد.

حق لطفی در مورد اقدامات قبل از عملیات اصلاح و بازسازی مسیرهای حادثه خیز اظهار کرد: قبل از انجام عملیات اصلاح، یکسری اقدامات اولیه انجام شده تا برای رانندگان این مکان ها آشکارسازی و مشخص شود، همچنین علایم و مشخصات هشدار دهنده نیز برای این مسیرها تعبیه شده تا میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در این محدوده کاهش یابد.

این مسئول تصریح کرد: شناسایی نقاط پر حادثه در سال گذشته با بررسی کروکی تصادفات مربوطه به سه سال گذشته انجام شد، به این صورت که بیش از چهار هزار برگ کروکی در سامانه RMS بارگذاری شد تا مدل‌های خروجی قابل تشخیص و تحلیل باشد.

حق لطفی خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ تا ۱۴۰۱ بیش از ۵۶ نقطه پرتصادف در راه های استان رفع نقص و اصلاح شده تا با افزایش ضریب ایمنی راه ها، آمار تصادفات جاده‌ای کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز