خبرگزاری کار ایران

هوای روز جمعه در اصفهان همچنان ناسالم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۵۰

شاخص هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه هشتم دی ماه با میانگین ۱۶۸ برای دومین روز پیاپی وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح روز جمعه هشتم دی با میانگین ۱۶۸ برای دومین روز پیاپی وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش خیابان‌های فرشادی و احمدآباد با ۱۶۸، خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۴، میدان انقلاب و پارک زمزم با ۱۸۵، خیابان پروین اعتصامی با ۱۵۳، دانشگاه صنعتی با ۱۶۰، خیابان رودکی با ۱۷۲، رهنان با ۱۷۹، سپاهان شهر با ۱۷۰، خیابان فیض با ۱۷۴، بولوار کاوه با ۱۵۲، کردآباد با ۱۶۲، خیابان میرزا طاهر با ۱۷۷ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۸۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص هوا همچنین در خیابان زینبیه با ۱۴۶ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در خیابان استانداری، بزرگراه خرازی و دانشگاه اصفهان قطع است.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۶۲ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و قهجاورستان با ۱۵۰ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی با ۹۹ و مبارکه با ۸۳ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرده است که تا شامگاه روز دوشنبه ۱۱ دی به علت سکون نسبی در سطح استان افزایش و انباشت غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز