خبرگزاری کار ایران

دندانپزشک قلابی در شهر کاخک گناباد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۶۰

فرمانده انتظامی گناباد گفت: جاعل بزرگ و حرفه‌ای اسناد ملی و دندانپزشک قلابی در شهر کاخک گناباد به دام افتاد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگی علی رجبی در این خصوص اظهار کرد: با تلاش مامورین فرماندهی انتظامی بخش کاخک، طی رصد دقیق اطلاعاتی جاعل بزرگ و حرفه‌ای اسناد ملی و دندانپزشک قلابی اهل کرج در یکی از منازل استیجاری شهر کاخک دستگیر شد.

وی افزود: این جاعل حرفه‌ای با اجاره یک واحد مسکونی در کاخک با همدستی همسرش به ایجاد یونیت دندانپزشکی  فاقد تخصص و مجوز پرداخته و در کنار آن با استفاده از پیج اینستاگرام و اغفال مخاطبان، اقدام به جعل اسناد ملی می‌کرد.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: در بازرسی از منزل وی ۱۰۰۰ برگ سند جعلی و تعداد زیادی مهر از مراجع مختلف اداری از جمله شرکت‌ها، سردفتر اسناد رسمی و ثبت اسناد شهرهای مختلف کشور با مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط و دو متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قضایی روانه زندان شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد از شهروندان خواست تا از اجاره منازل خود به افراد ناشناس و مشکوک خودداری کنند چرا که اینگونه محیط ها نقطه امنی برای افراد شیاد و سارق شده که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند.

چندی قبل نیز از یک واحد مسکونی استیجاری در کاخک هزاران عدد قرص ترامادول با دستگیری سه متهم کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز