خبرگزاری کار ایران

تجهیزات گرمایشی غیر مجاز طرقبه شاندیز جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۷۲

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۲۳۰ مورد تجهیزات گرمایشی غیر مجاز بدنبال بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان «طرقبه شاندیز» خراسان رضوی شناسایی و جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن افتخاری در این خصوص افزود: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون هزار و ۱۳۲ مورد بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی طرقبه و شاندیز خراسان رضوی انجام شده است.

وی بیان کرد: «گرماتابش، شعله نگهبانی و پارکبان، شعله زیر تخت، شعله تزئینی رستورانی و میز آتشدان» از جمله موارد جمع آوری شده از مراکز گردشگری طرقبه و شاندیز بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: استفاده از مراکز گردشگری، رستوران‌ها، کافی شاپ ها، اماکن تجاری، محل های پذیرایی، تالارها از گرماتابش، شعله زیرتخت آلاچیق، آتشدان، شعله تزئینی رستورانی و هرگونه لوله کشی و شیلنگ کشی برخلاف نقشه اولیه نظام مهندسی ممنوع است.

وی تاکید کرد: مشترکین گاز موظف به جمع آوری تجهیزات گرمایشی غیر مجاز هستند و در صورت عدم رعایت موضوع، گاز آنها قطع خواهد شد.

افتخاری گفت: همچنین در این بازدیدها، ۲۰۱ مورد اخطار کتبی و ۱۶۹ مورد قطع گاز انجام شده است.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی به دلیل دوری از منابع گازی جنوب کشور در مدت زمستان دچاز ناترازی تولید و مصرف است، افزود: بخشهای خانگی، تجاری و صنایع کوچک در اولویت تامین پایدار گاز در زمستان هستند.

افتخاری ادامه داد: طبق دستورالعملها، اماکن دولتی و خصوصی همانند مجتمع های تجاری نیز باید مصرف گاز خود را ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ کاهش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز