خبرگزاری کار ایران

مسئول جدید ستاد نماز جمعه زاهدان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۱۰۷

عمار صمصامی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه زاهدان معرفی شد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد نماز جمعه زاهدان ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای ستاد نماز جمعه عنوان کرد: انتظارات از ستاد نماز جمعه جهت‌های مختلفی را شامل می‌شود که در ابتدا باید به جنبه‌های محتوایی و فرهنگی نماز جمعه پرداخت تا برای حضور اقشار مختلف مردم جاذبه ایجاد کند.

امام جمعه زاهدان افزود: تاکنون فعالیت‌های ستاد نماز جمعه زاهدان در حوزه‌های مختلف مطلوب بوده و انتظار می‌رود این فعالیت‌ها با قوت بیشتری ادامه پیدا کرده و فعالیت‌های جدید نیز با محوریت محتوا بخشی و ایجاد جاذبه تعریف شود تا افراد با هر بار حضور در نماز جمعه نکات جدیدی بیاموزند.

آیت‌الله محامی بیان داشت: گام دیگر برقراری ارتباطات اجتماعی و مشارکت دادن طیف‌های مختلف در امر برگزاری نماز جمعه است.

وی ادامه داد: ستاد نماز جمعه باید برای نقش آفرینی اقشار مختلف جامعه‌ در نماز جمعه زمینه سازی کند و در مقابل طیف‌های مختلف نیز کار را از خود بدانند و به ایفای نقش بپردازند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: محور دیگر فعالیت‌های اجرایی ستاد نماز جمعه شامل هماهنگی جهت برقراری سیستم حمل‌ و نقل عمومی،  انتظامات و برقراری امنیت، کنترل ورود و خروج افراد، نظافت محیط، حفظ احترام نمازگزاران، استفاده مطلوب از امکانات و کارشناسی روی سیستم صوت مصلی نمازجمعه است.

وی اضافه کرد: در حوزه جذب اعتبارات و امکانات نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تلاش شود تا بهره‌وری مناسب را از فضای کنونی مصلی نماز جمعه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در میان اعضای ستاد نماز جمعه از همه اقشار، اصناف و سلایق استفاده کرد و بتوان از توانایی افراد بهره برد.

امام جمعه زاهدان اذعان داشت: ستاد نماز جمعه باید حداقل سالیانه گزارش‌ عملکرد خود در حوزه‌های مختلف را خدمت مردم ارائه کند.

 شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات  رسول کهخا‌ سلیم مسئول سابق ستاد نماز جمعه تقدیر و عمار صمصام به عنوان مسئول جدید ستاد نماز جمعه زاهدان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز