خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کل دادگستری فارس انجام شد؛

بهره برداری از طرح انتقال و تامین آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۱۳

بهره برداری از طرح انتقال و تامین آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با اعتبار 25 میلیارد تومان با حضور رئیس کل دادگستری استان و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس طرح تامین آب شرب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم  هدف از اجرای این طرح را تامین کسری آب شرب  شهرک صنعتی فتح آباد اعلام و عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح و اتصال به خط انتقال آب از سد درودزن در  کوه سبز مرودشت، ۵لیتر برثانیه آب به ظرفیت فعلی آب این شهرک صنعتی افزوده می‌شود.

سید مصطفی هاشمی هزینه خرید انشعاب و اجرای خط انتقال را افزون بر 250میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح که در مدت 9ماه اجرا شد ،ظرفیت  تامین آب پایدار این شهرک صنعتی فراهم شد.

وی تصریح کرد:در این طرح از لوله پلی اتیلن با قطر 150میلیمتر استفاده شده که قابلیت افزایش ظرفیت انشعاب آب در سال های آینده را خواهد داشت.

هاشمی از همکاری شرکت آب منطقه ای فارس،فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت و دادگستری شهرستان در اجرای این طرح قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: در این شهرک صنعتی، واحدهای بزرگی در صنایع شیمیایی، تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، فلزی و موادغذایی مشغول به فعالیت هستند و این شهرک یکی از شهرک‌های مهم استان فارس است که مجهز به تمام امکانات زیربنایی و زیرساختی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت دارای ۵۱ هکتار مساحت تاکنون ۹۱ قراردادبا مساحت ۳۲ هکتار با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال650 نفر در مرحله فعالیت و تولید هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز