خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر:

تکمیل برخی از طرح‌های نیمه‌تمام شهر اراک با کندی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۶۶

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه تکمیل برخی از طرح‌های نیمه‌تمام این شهر از جمله موزه تنوع زیستی که عمری 16 ساله دارد با کندی مواجه است، گفت: ساخت ساختمان موزه تنوع زیستی اراک در محل باغ‌وحش از سال 1386 آغاز شده و تاکنون نیمه تمام باقی‌مانده است.

به گزارش ایلنا، سید وحید میرنظامی افزود: شورای شهر دوره ششم این مسئله را پیگیری کرده و در بودجه سال جاری نیز مبلغ 140 میلیارد ریال برای ادامه روند تکمیل این طرح در نظر گرفته است. علیرغم بودجه در نظر گرفته شده، روند اجرای تکمیل این طرح در فاز نخست قابل قبول نیست.

وی با تأکید بر اینکه از شهرداری انتظار می‌رود که کار را با سرعت بیشتری انجام دهد، ادامه داد: ساختمان نیمه‌تمام این طرح به دلیل فرسودگی نیاز به ترمیم در بخشی از قسمت‌ها دارد. نظارت شورای شهر بر تکمیل این طرح به صورت جدی ادامه دارد تا در آینده شاهد هدررفت سرمایه بیت‌المال نباشیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم این کمیسیون در راستای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در سطح شهر اراک، بازدید از بخش‌های مختلف بازار تاریخی این شهر است.

میرنظامی تصریح کرد: در این خصوص با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، هیئت امنای بازار اراک و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نشستی برگزار و ستاد راهبری و مدیریتی تشکیل شد.

وی با اشاره به این نکته که در صورت بارندگی در قسمت‌هایی از بازار احتمال ریزش وجود دارد، بیان داشت: تمامی این موارد در ستاد بررسی شده و از طریق کمیسیون نظارت شورای شهر بر اجرای مصوبه‌ها نظارت دقیق صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز