خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد؛

باند رفت و معابر شهرک صنعتی اردبیل1 بهسازی و آسفالت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۴۳۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از بهسازی و ترمیم باند رفت جاده دسترسی و برخی از معابر شهرک صنعتی اردبیل1 با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل منابع داخلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار بهسازی و آسفالت معابر در حال انجام است که به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی، نسبت به اجرای پروژه اقدام خواهد شد.

وی فرسودگی و نیاز به ترمیم معابر و تاسیسات شهرک صنعتی اردبیل1 را از مهمترین مشکلات حال حاضر این شهرک صنعتی برشمرد و تصریح کرد: شهرک صنعتی اردبیل1 به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان با مساحت 63 هکتار یکی از مراکز مهم تجاری و تولیدی شهر اردبیل محسوب می‌شود.

علایی تصریح کرد: حل مشکلات این شهرک صنعتی همواره مورد تاکید مسئولان بوده و تلاش می‌شود با جذب اعتبارات عمرانی و با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع مختلف داخلی، مشکلات زیرساختی آن کاهش و مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: بر اساس قانون، ملزوم به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های هستیم و یکی از اهداف مهم تشکیل این شرکت‌ها، کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی و برون سپاری اداره امور شهرک‌ها به صاحبان واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: البته مشکلاتی نیز پیش‌روی این شرکت‌های خدماتی که متشکل از واحدهای تولیدی همان شهرک صنعتی هستند، وجود دارد که اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی، بهترین راه حل ممکن برای تامین منابع پایدار به منظور بهسازی و اجرای زیرساخت‎های شهرک‌های صنعتی است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز