خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس:

مشکلات ۳۴ بنگاه اقتصادی استان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۹۲

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی گفت: حل مشکلات این بنگاه‌ها و واحدها با همکاری دستگاه‌های مرتبط میسر است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی امروز، ۱۲ دی‌ماه از برگزاری پانصد و شصتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و شصت و یکمین کارگروه احیاء واحدهای راکد استان فارس خبر داد و گفت: این جلسه به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دبیری صنعت، معدن و تجارت استان امروز در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

وی افزود: در این کارگروه گفت‌وگو و بحث در خصوص رفع مشکلات تعداد ‌۴ بنگاه اقتصادی و بررسی موضوعات ۳۰ بنگاه اقتصادی مصوب کارگروه تخصصی ذیل کارگروه استان در زمینه درخواست شرکت گاز( ناترازی گاز)، تولید فرآورده‌های گوشتی، آرد، البسه پزشکی و...  انجام شد.

ایزدی ادامه داد: طرح مشکلات عدم طرح موضوع شهرک‌های صنعتی جدیدالاحداث قبل از تعیین تکلیف وضعیت تأمین گاز، پیگیری امهال بدهی، تمدید تسهیلات، درخواست تسهیلات اتخاذ تصمیم و اقدامات برون رفت بنگاه‌های اقتصادی در این جلسه انجام شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با تأکید بر حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با نگاه تسهیل‌گری و حمایت از تولید گفت: حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی توأم با ارتقای ظرفیت تولید با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط میسر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز