خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات نظارت؛

کاندیدای شاخص اصلاح‌طلبان استان قزوین رد صلاحیت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۶۰

صلاحیت رضا عسگری کاندیدای شاخص اصلاح طلبان استان قزوین، توسط هیات نظارت تایید نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا عسگری داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از حوزه‌ انتخابیه شهرستان‌های بوئین زهرا و آوج که پیش‌تر به استناد بند 3 ماده 33 توسط هیات اجرایی رد صلاحت شده بود، در هیات نظارت نیز مورد تائید قرار نگرفت.

عسگری هفته گذشته با صدور بیانه‌ای انصراف خود از  نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اعلام کرده بود، اما در پی سخنان مقام معظم رهبری و لزوم تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور از ثبت رسمی انصراف اجتناب کرد.

برخی نظرسنجی‌ها از تاثیر حضور این کاندیدای اصلاح‌طلب در ایجاد رقابت جدی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو حکایت داشت.

رضا عسگری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: من تکلیف سیاسی خود را انجام دادم، حال با توجه به رد صلاحیت خودم توسط هیات اجرایی و نظارت اصراری بر ادامه حضور در انتخابات را نداشته و ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات در صورت تایید صلاحیت سایر کاندیداهای اصلاح‌طلب به آنان رای خواهم داد.

در سوابق رضا عسگری، فرمانداری شهرستان های البرز در استان قزوین، زنجان و سرپرستی فرمانداری شهرستان آبیک، معاونت سیاسی و امنیتی کرج و نیز بخشداری در بخش‌های مختلف استان قزوین و زنجان دیده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز