خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیران قزوین نسبت به اجرای طرح سپاس نگاه جدی‌تر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۵۹

استاندار قزوین گفت: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا یکی از مواردی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، لازم است مدیران نسبت به آن دید جدی‌تر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در نشست شورای فرهنگ عمومی ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باتوجه به حشور شهدای گمنام و شهید احسان بابایی در استان قزوین که چند وقت پیش اتفاق افتاد شاهد وابستگی و ارادت مردم استان نسبت به شهدا بودیم.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به تشییع شهددای حادثه کرمان عنوان کرد: حضور گسترده مردم آن هم در یک روز تعطیل نشان داد که فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از شهدا در جامعه زنده است و از مسیر آگاهانه خود دست نمی‌کشد.

وی اضافه کرد: حادثه تروریستی کرمان بسیار تلخ و تاسف آور بود و قطعا انتقام گرفته خواهد شد و تعلق خاطر به شهدا ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به عملکرد خوب بنیاد شهید استان اظهار کرد: باتوجه به اقدامات خوبی که شاهد آن بودیم برای به‌کارگیری بیشتر مدیران زن مجاب شدیم.

اعلایی با اشاره به معنای واژه ایثار عنوان کرد: نباید فقط به سمت تعریف متداول ایثار رفت، ایثار به معنای ترجیح دیگران بر خود است و باید این دیدگاه را ترویج داده و از افرادی که به خاطر دیگران اقدامی انجام داده و از خود گذشتند را معرفی  کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ را ترویج داد تا مردم بدانند افرادی داشتیم که در انتخاب یک مسئول استانی از صدها نفر واسطه استفاده می‌کردند، ولی عده‌ای هم نمی‌پذیرفتند و دیگران را ترجیح می‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز