خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش:

توسعه اماکن ورزشی بر اساس طرح آمایش سرزمینی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۰۹

وزیر ورزش در سفر به استان اردبیل از توسعه اماکن ورزشی بر اساس طرح آمایشی سرزمینی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی 16 دی ماه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اردبیل با اشاره به اینکه نگاه سیاسی به بحث آمایش سرزمینی نداریم، اظهار کرد: عدالت در احداث و تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های ورزشی از جمله اهداف طرح آمایش سرزمینی است و استان‌های دارای استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی شده اعتبارات برای تکمیل و یا احداث پروژه‌های ورزشی تخصیص می‌یابد.

وزیر ورزش اضافه کرد: در اساس‌نامه کمیته جهانی المپیک که تمامی فدراسیون‌های ورزشی دنیا٬ سیاست‌های خود را بر اساس این منشور تنظیم می‌کنند، قهرمانان ورزشی افرادی هستند که بالاترین نقش را دارند.

به گفته وی ورزشکاران و قهرمانان شاکله اصلی ورزش هستند و اگه این ورزشکاران نباشند، ورزش هیچ شأن و جایگاهی ندارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به موفقیت ورزشکاران اردبیلی در رشته‌های مختلف ورزشی، ادامه داد: استان اردبیل در طول تاریخ قهرمانان و مدال‌آوران بسیاری به جامعه ورزش کشور تقدیم کرده است و ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات مختلف جهانی، المپیک، آسیایی و پارا آسیایی، بارها و بارها پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورده و تمامی دنیا شاهد این افتخارآفرینی شدند.

هاشمی تصریح کرد: ورزشکاران استان اردبیل در دوره‌های مختلف، سهم بسزایی در تیم‌های ملی داشته‌اند که تکریم از قهرمانان و ورزشکاران این استان، تکریم از تمامی جامعه ورزش استان اردبیل است.

وی  در ادامه با اشاره به طرح های نیمه تمام ورزشی در کشور اشاره کرد و گفت: در کشور 3 هزار و 400 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد که ازین تعداد 55 پروژه در استان اردبیل می باشد که برنامه اصلی ما اتمام این پروژه ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز