خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج خبر داد؛

تخریب و رفع تصرف 106 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی حصار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۴۴

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از تخریب و رفع تصرف 106 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی حصار خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سید محسن موسوی روز شنبه 16 دی ماه با اشاره به تخریب و رفع تصرف 106 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی حصار اظهار کرد: این ساخت و سازهای غیر مجاز در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی با حضور نماینده دادستان، کلانتری منطقه 12 چمران، شهرداری منطقه 10 کرج، یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان ، ادارات خدمات رسان برق  گاز ، یگان امداد استان البرز و ... رفع اثر شد.

وی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌ از طریق سامانه 131 و با حکم مرجع قضایی در اراضی حصار، حریم منطقه 10 کرج، این 106 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی، بنا، قطع انشعابات غیرمجاز و محوطه سازی، تخریب و نزدیک به 135 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

موسوی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در کلانشهر کرج، گفت: این برخوردها هشدار به زمین خواران و تشویق آنهایی است که به قانون احترام می‌گذارند.

وی اراضی کشاورزی را بستر تولید و ضامن امنیت غذایی مردم دانست و افزود: حفاظت از اراضی کشاورزی یک وظیفه ملی است و این امر فقط بر عهده ادارات و دستگاه‌های دولتی نبوده و ضروری است شهروندان ضمن آگاهی از ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در این امر با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از شهروندان خواست از طریق سامانه 131 جهاد کشاورزی را در حفظ و حراست از باغات و زمین‌های کشاورزی یاری کنند.

شهرستان کرج دارای سه هزار و 968 هکتار اراضی باغی و سه هزار و 885 هکتار اراضی زراعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز