خبرگزاری کار ایران

احداث ۲۵ سالن ورزشی توسط شهرداری تبریز در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۶۳

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در سال جاری عملیات احداث ۲۵ سالن ورزشی را در دست اجرا دارد.

به گزارش ایلنا از تبریز، سامان احمدزاده اظهار داشت: شهرداری تبریز در راستای ترویج روحیه ورزشی بین جوانان و ارتقاء و تقویت سلامت روحی و جسمی در بین شهروندان با عزم جدی به دنبال توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر است.

احمدزاده افزود: به دنبال این رویکرد فرهنگی در چند سال گذشته بیش از ۲۰ باب زمین بزرگ چمن مصنوعی استاندارد فوتبال در مناطق مختلف شهر احداث کرده است و در سال جاری نیز عملیات احداث ۲۵ سالن ورزشی را در دست اجرا دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در بازدید از مراحل اجرایی رفع ایرادها و نواقص و تعمیر و مرمت مجموعه ورزشی تلاش بر ضرورت تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد.

سامان احمدزاده گفت: با توجه به نیاز تعویض چمن مصنوعی این ورزشگاه که در سال های گذشته توسط شهرداری انجام شده بود و همچنین نواقص پیرامونی آن، پروژه با نظارت مستقیم معاونت فنی وعمرانی شهرداری تبریز به کارفرمایی شهرداری تبریز در حال اجرا است.

ورزشگاه تلاش در سال ۱۳۶۹ احداث شده و در سال ۱۳۹۴ توسط شهرداری تبریز به چمن مصنوعی مجهز شد.

مساحت کل این ورزشگاه ۴۴۵۲ متر است. دیگر نواقصات پیرامونی پروژه شامل دیوار و کفسازی و زیرسازی و سرویس های بهداشتی و...  نیز در این پروژه توسط شهرداری در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز