خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی اردبیل:

بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری اردبیل در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۲۹

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از شروع مکان‌یابی برای بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی نجارقابل امروز 17 دی ماه 1402 گفت: به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و با همکاری اداره کل راهداری استان تعداد چهار بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در جلسه با مسئولان اداره کل راهداری استان مقرر شد هیاتی متشکل از کارشناسان دو اداره کل مکان‌یابی این بیلبوردها را انجام دهند و با مشارکت بخش خصوصی گردشگری بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های استان اجرا خواهد شد. 

وی تاکید کرد: این بیلبوردها در مسیرهای ورودی استان از سمت جاده سرچم و جاده تبریز مکان یابی می‌شوند و علاوه بر آن نیز با همکاری راهداری تابلوهای معرفی و کیلومترنمای جاذبه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

نجارقابل ادامه داد: برابر تفاهمنامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی و به منظور معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری و راهنمایی دقیق گردشگران این تابلوها و کیلومترنماها در سطح استان نصب می‌شوند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز