خبرگزاری کار ایران

وزش باد و گرد و غبار در خراسان رضوی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۱۸

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شدت گرفتن وزش باد پدیده جوی غالب این استان از امروز تا پایان هفته جاری پیش‌بینی شده است که این پدیده در مناطق غربی، شمالی و شرقی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، زهرا مبشری‌نسب در این خصوص اظهار کرد: احتمال وجود گرد و خاک در استان خراسان رضوی و مشهد از عصر امروز وجود دارد و این گرد و غبار در مشهد فردا، چهارشنبه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین احتمال وقوع بارش‌های پراکنده تنها در شمال غرب استان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های قوچان و چناران طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه تغییرات دمایی طی روزهای پایانی هفته در استان نامحسوس خواهد بود، گفت: دمای هوای مشهد برای امروز، سه شنبه و فردا بین ۱۷ تا ۱۸ درجه پیش بینی شده است که روز پنجشنبه با کاهش چهار درجه‌ای به ۱۴ درجه خواهد رسید و در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده به همین میزان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین سه تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۸ درجه و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۲ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مبشری نسب بیان داشت: زاوه با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و شهرستان‌ درگز با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز