خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

رسانه‌های معاند سعی در زیر سئوال بردن نظام اسلامی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۱۶

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز هیچ کشوری حق تصمیم‌گیری برای ملت ایران را ندارد، گفت: رسانه‌های معاند همواره سعی در نگفتن حقایق و زیر سوال بردن نظام اسلامی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، شهادت جمعی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی همیشه دستخوش این‌گونه فراز و نشیب‌ها بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت ایثارگری‌ها و جان فشانی‌ها در عرصه‌های انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس ۳ مؤلفه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همراه با خاستگاه ملی و دینی شکل گرفت و در پی آن، مردم مسلمان خواهان عملی شدن احکام اسلام در کشور شدند و تا امروز نیز در این زمینه موفقیت‌های فراوانی داشته‌ایم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه برخی دولت‌های لیبرال‌منش بعد از انقلاب اسلامی، کشور را قدری عقب نگه داشتند افزود: وجود مدیران نالایق و ناکارآمد نیز آسیب‌زا بوده و کشور را دستخوش حوادث کردند؛ مدیران نالایق باید کنار زده شوند.

امام جمعه رشت بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه کوچک و نگفتن خدمات بزرگ را از جمله اهداف دشمن و رسانه‌هایشان در جنگ‌های شناختی، ادراکی و مجازی دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز در ۳ مؤلفه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به مانایی رسیده و روز به روز قدرتمندتر می‌شود اما دشمن با بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه در تلاش است تا مردم موفقیت‌ها و خدمات نظام را نبینند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا مستقل شده است و هیچ کشوری حق تصمیم‌گیری برای ملت ایران را ندارد، گفت: پایبندی ایران به قوانین خودش، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بود اما کشورهای غربی و اروپایی که ادعای آزادی دارند آیا آزادی به‌معنای واقعی در این کشورها وجود دارد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به تظاهرات گسترده مردم دنیا در حمایت از مردم غزه اشاره و بیان کرد: امروز حمایت برخی ملت‌های غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین حتی بیش از کشورهای اسلامی است که پیام‌ها دارد.

آیت‌الله فلاحتی، سایت‌ها و رسانه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و اقدام به بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه می‌کنند را معاند، بی‌دین و بی‌خرد خواند و تاکید کرد: رسانه‌های معاند همواره سعی در نگفتن حقایق و زیر سوال بردن نظام اسلامی دارند در حالی‌که جمهوری اسلامی بزرگترین خدمات را به مردم خود ارائه داده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت تقویت وفاق و هماهنگی میان مدیران در گفتمان ملی خاطرنشان کرد: نقاط مثبت و خدمات مؤثر برای مردم تبیین شود و لکه‌های سیاه و مشکلات نیز به مدیران و مسئولان تذکر داده شود که وظیفه رسیدگی به مشکلات مردم را عهده‌دار هستند.

وی با اشاره به ادعای دروغین حقوق بشر توسط کشورهای غربی و آمریکا گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر و حمایت از حقوق زنان، امروز بیش از ۲۲ هزار زن و کودک مظلوم را در غزه به خاک و خون کشیدند و این جنایتکاران که این تعداد انسان کشته‌اند آیا لایق نظر دادن و تصمیم‌گیری برای بشر هستند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از سخنرانان مجالس در این ایام خواست که به روشنگری درباره ماهیت جنایات استکبار در غزه بپردازند و افزود: جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها خدمات فراوانی به ملت خود ارائه داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز