خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری همدان:

دشمن‌شناسی راهبرد موفقیت در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۳۷

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: دکترین مقام‌ معظم رهبری اعتقاد قلبی به مردم است و دشمن‌شناسی هم جزو این دکترین و عامل شرکت در انتخابات است.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن رضانیا در جمع کارکنان نیروی انتظامی همدان در مرکز فرماندهی انتظامی استان با گرامیداشت یاد شهدای امنیت و مجموعه انتظامی اظهار کرد: از تلاش‌ها و زحمات کارکنان انتظامی استان در انجام ماموریت‌ها و تامین امنیت شهروندان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمام کارهای ما باید برای رضای خداوند باشد و این راهی که ما را به باری تعالی می‌رساند گفت: توجه و توسل به اهل بیت(ع) و امامت و ولایت راه رسیدن به خداست و رمز موفقیت همه ما در این است که در این مسیر قرار داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه امروز باید به این توجه کنیم که رهبری عزیز انقلاب چه می‌گویند و گوش به فرمان این فرمانده بزرگ باشیم عنوان کرد: ایشان در فرمایشات اخیر خود فرمودند سیاست دشمن این است مردم در صحنه انتخابات نباشند و راهبردشان هم این بوده که مردم را ناامید کنند که باید با هوشیاری مراقب این حربه‌های دشمنان بود و با قدرت جلوی این دسیسه‌ها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه دکترین اساسی رهبری اعتقاد قلبی به مردم است و دشمن‌شناسی هم جزو این دکترین است افزود: همیشه رهبر انقلاب نقش مردم را در نظام نقش راهبردی و کلیدی دانسته و علت پیشرفت کشور را در حضور و مشارکت ملت در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور می‌دانند که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رضانیا با اشاره به اهمیت کار نیروهای انتظامی در برگزاری انتخابات سالم در استان بیان کرد: تامین امنیت انتخابات و مشارکت همه‌جانبه در این امر مهم از مهم‌ترین وظایف مجموعه انتظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز