خبرگزاری کار ایران

در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس؛

بیش از 207 هزار نفر از پلیس قزوین درخواست کمک و راهنمایی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۷۸

اعتماد مردم به پلیس در قزوین افزایش یافته است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پاییز امسال تماس‌های مردمی استان قزوین با مرکز فوریت‌های پلیسی بیش از 207 هزار تماس بوده که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، گفت: سامانه پلیسی 110، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات پلیسی در ابعاد مختلف به شهروندان است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن 110 است، سامانه 110 استان با 10 خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان قزوین می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

وی عنوان کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند است.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه سامانه 110 پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

وی بیان کرد: در 3 ماهه سوم سال جاری بیش از 207 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده که از این تعداد 71 هزار تماس منجر به حضور و عملیات پلیسی شده است که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سویی دیگر، مردم نیز پلیس را پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلات شان می‌دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان را در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز