خبرگزاری کار ایران

دستگیری گروگانگیر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۹۵

فرمانده انتظامی استان با هوشیاری و تلاش ضربتی و همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی استان یک گروگانگیر شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان در بندرعباس مبنی بر اینکه برادرش در تاریخ 20 آذرماه صبح زود از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد توسط فرد یا افرادی ربایش صورت گرفته که با تلاش همه جانبه کاراگاهان پلیس آگاهی استان و انجام تحقیقات فنی وتخصصی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی احدی از عاملین ربایش به هویت "امیرمسعود ب"شناسایی  و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سردار جاویدان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی، محل نگهداری فرد ربوده شده را در شهرستان کهنوج اعلام کرد که مأموران با تشکیل تیمی با اخذ نبابت قضائی به محل اعزام که با تلاش‌های صورت گرفته، روز گذشته محل گروگان در بیابان‌های اطراف شهر کهنوج شناسایی و نامبرده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام ارشد انتظامی استان  انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه اخاذی به مبلغ 15 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد:  متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز