خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

ستاد ساماندهی امور جوانان در پیگیری مطالبات نقش قابل توجهی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۷۱

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان ظرفیت ارزشمندی است که می تواند برای پیگیری مطالبات جوانان نقش بیشتری ایفا کند.

به گزارش ایلنا، روح الله اسدی صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین به ضرورت پیگیری مطالبات جوانان تاکید کرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با فعال شدن ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان‌ها و همکاری فرمانداران باید امور جوانان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در استان قزوین نگاه خوبی به ستاد ساماندهی جوانان ایجاد شده و امیدواریم در شهرستان‌ها نیز این ستاد بیشتر فعال شود تا به نتایج مورد نظر برسیم.

اسدی یادآورشد: امسال هفته جوان را داریم که فرصت مناسبی است تا دستگاه‌ها ارتباط خوبی با جوانان بگیرند و به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی شود و این ظرفیت می‌تواند مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: دهه فجر تا هفته جوان فرصت خوبی برای گفت‌وگوی جوانان است تا شنونده باشیم و امیدآفرینی ایجاد کنیم و به اهداف دست یابیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش اظهار کرد: از فرمانداران انتظار داریم در جلسات ستاد ساماندهی شهرستان‌ها مشارکت کنند تا دستگاه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

مدیرکل وزارتی هماهنگی امور جوانان برای شرکت در گردهمایی علمی آموزشی مسئولین و کارشناسان حوزه جوانان استان و شهرستان‌ها که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود، در استان قزوین حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز