خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

هزار و ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های قزوین برفروبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۷۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال بارش برف در ۴۸ ساعت گذشته به خصوص در گردنه‌ها و ارتفاعات استان، یک‌هزار و ۹۰۰ کیلومتر باند از راه‌های این استان برفروبی شد.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر افزود: در بارش برف اخیر که گردنه‌ها و ارتفاعات استان را سفیدپوش کرد ۷۲۷ تن ماسه و نمک برای برفروبی جاده ها پخش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: عملیات راهداری در ۴۸ ساعت گذشته با ۶ تیم راهداری با ۸۰ راهدار و ۴۰ دستگاه ماشین آلات انجام شد.

حق‌لطفی ادامه داد: هنگام بارش برف عوامل انسانی راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی جاده‌ها را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل حاده ای استان قزوین گفت: در طرح راهداری زمستانی امسال ۳۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۲۶ راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

حق‌لطفی از مردم خواست پیش از سفرهای زمستانی از طریق تماس با سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها مطلع شوند و در صورت سفر نیز زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز