خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی خبرداد؛

رهاسازی ۲۴ خودرو و امدادرسانی به ۷۱ نفر از متاثرین برف و کولاک در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۱۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان ۲۴ خودرو توسط نیروهای هلال احمر رها سازی شدند.

به گزارش ایلنا، حمید محبوبی بیان کرد: در پی بارش برف و‌ کولاک در محورهای مواصلاتی چایپاره به چالدران، مهاباد به سردشت، اشنویه به ارومیه و تکاب به شاهین دژ نجاتگران  هلال احمر شهرستان های چایپاره، مهاباد، اشنویه و تکاب به ۷۱ نفر امداد رسانی کردند.

محبوبی افزود: نجاتگران هلال احمر توانستند در محور مواصلاتی اشنویه به ارومیه ۱۵ دستگاه خودروی سواری را رهاسازی کرده و در محور تکاب به شاهین دژ ۸ دستگاه خودروی سواری، محور چایپاره به چالدران ۱ دستگاه خودروی سواری و همچنین در محور مهاباد به سردشت به ۴ نفر اسکان اضطراری دادند.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای هلال احمر توانستند با هدایت خودروهای منحرف شده از جاده، به ۷۱ نفر از سرنشینان در راه مانده متاثر از این برف و کولاک امدادرسانی کنند.

جستجوها برای پیدا کردن ۳کوهنورد ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در پی مفقود شدن ۵ کوهنورد در اثر سقوط بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه، تلاش‌ها برای پیدا شدن سه کوهنورد باقی مانده ادامه دارد.

محبوبی اضافه کرد:۸ تیم جست و جو به منطقه اعزام و عملیات جست‌وجو و نجات توسط تیم‌های اعزامی برای پیدا کردن ۳ نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: روز گذشته جستجوگران هلال احمر موفق به پیدا کردن کوله پشتی و مقداری از وسایل کوهنوردان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز