خبرگزاری کار ایران

معاون بهزیستی استان:

کارفرمایان مددجویان بهزیستی قزوین تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۸۱

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین گفت: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به‌کارگیری کنند از تسهیلات با سود پایین و همچنین مشوق‌های بیمه‌ای برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غفار رمضانی با اشاره به تسهیلات و مشوق‌های بهزیستی برای جذب به کار مددجویان بهزیستی گفت: کارفرمایانی که مددجویان ما را به کار بگیرند به ازای هر نفر 150 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد دریافت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین ادامه داد: این تسهیلات تا سقف 26 نفر قابل پرداخت است که مبلغ آن 4 میلیارد تومان خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین این تسهیلات با بازپرداخت 7 ساله برای خوداشتغالی مددجویان هم پرداخت می‌شود.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر پرداخت تسهیلات، مشوق بیمه‌ای هم درنظر گرفته شده و برای کارفرمایانی که مددجوی بهزیستی را به‌کارگیری کنند 20 درصد از حق بیمه کارفرمایی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود، این میزان برای بیمه‌های خویش‌فرمایی هم به کار گرفته می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای ارتقای کارایی معلولین، کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت با شدت بیشتر را به‌کارگیری کنند 30 تا 50 درصد حق قانون کار بهزیستی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز