خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد؛

قطعی آب و برق ۲۷ روستای آستارا به علت بارش سنگین برف

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۲۶

فرماندار آستارا از قطعی آب و برق ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان آستارا به دنبال بارش سنگین برف خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، محمدرضا شهاب زاده اظهار کرد: بارش برف که از روز شنبه در این شهرستان آغاز شده بود امروز هم همچنان ادامه دارد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه به دلیل کولاک و شدت برف مسیر آستارا به اردبیل مسدود است، افزود: کامیون‌ها و خودروهایی که بامداد امروز در مسیر آستارا به اردبیل و بالعکس دچار مشکل شده و توقیف شده بودند با کمک نیروهای امدادی و خودروهای نظامی و انتظامی نجات پیدا کرده بودند و مسیر بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها از سمت اردبیل و حیران گیلان به دلیل کولاک شدید ممنوع است، تصریح کرد: در سطح شهر آستارا ۵۰ سانتی بارش برف داشتیم و بر اساس گزارش‌ها، در زمینه آب، برق، گاز و تلفن قطعی و مشکلی نداریم.

شهاب زاده با اشاره به قطعی برق و آب حدود ۲۷ روستا در بخش مرکزی به دلیل افتادن درختان و پارگی کابل‌ها، اظهار کرد: در مناطق روستایی به ویژه دهستان حیران بارش بیش از یک متر برف را داشتیم و متأسفانه در این نقاط قطعی آب و برق داریم و تیم‌های مربوطه از شب گذشته در حال برطرف کردن مشکل هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی و کمکی از شهرستان‌های همجوار در حال ملحق شدن به تیم‌های امدادی هستند تا مشکلات برطرف و خدمات رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.

شهاب زاده با بیان اینکه قطعی برق در منطقه حیران و بهارستان ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تصفیه خانه آب بهارستان شود، افزود: از مردم انتظار داریم در مصرف آب و حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز