خبرگزاری کار ایران

به علت بارش برف؛

جاده آستارا به سمت اردبیل مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۴۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: به علت بارش برف و احتمال کولاک و بارش بهمن جاده آستارا به سمت اردبیل تا اطلاع بعدی بسته است.

به گزارش ایلنا از آستارا، غلامعلی نیک فهم با اشاره به حضور ۵۴۲ راهدار با ۳۹۱ دستگاه خودرو سنگین و سبک در جاده‌های گیلان افزود: با فعال شدن سامانه بارشی از دیروز ۵۳ راهدارخانه گیلان آماده باش هستند و جاده آستارا به اردبیل به علت بارش برف و کولاک بسته است.

وی با بیان اینکه جاده اسالم به خلخال باز و تردد در جریان است افزود: مسیر پونل به خلخال در کیلومتر ۴۸ بسته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: شرق گیلان راه‌ها باز است و تردد در دیگر محور‌های مواصلاتی استان نیز در حال انجام است، اما رانندگان برای تردد ایمن و راحت باید تجهیزات و امکانات ضروری به همراه داشته باشند.

مدیر کل هواشناسی گیلان هم به فعالیت سامانه بارشی ازدیروز و پیش بینی ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای کاهش دمای هوا گفت: با ورود این سامانه سرد و بارشی از دیروز در آستارا، ماسوله تالش و رودبار از برف سفید پوش شد و مناطق جلگه‌ای باران در حال باریدن است.

محمد دادرس با بیان اینکه در ارتفاعات غربی و مرکزی بارش‌ها بصورت برف است، افزود:در مناطق روستایی شاه شهیدان و چیچال بخش خورگام رودبار ۱۰ سانتی متر برف بارید.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در مرکز استان رشت تصریح کرد: این سامانه تاظهر امروز فعال است و از عصر به تدریج تضعیف شده و فردا از گیلان خارج می‌شود.

به گفته دادرس با توجه به شرایط جوی و مواج بودن دریا، امروز فردا برای فعالیت دریانوردی مناسب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز