خبرگزاری کار ایران

راه مواصلاتی ۱۸۰ روستای آذربایجان غربی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۵۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان غربی گفت: طی شبانه روز گذشته با تشدید فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف استان راه روستایی ٢۴٠ روستا مسدود شده بود که با تلاش راهداران بالغ بر ١٨٠ راه روستایی بازگشایی شده و مابقی نیز امروز انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ایرج دست نشان با بیان اینکه برخی از راه های روستایی بویژه در جنوب و شمال استان به دفعات دچار انسداد شد، اضافه کرد: در بیست و چهار ساعته گذشته همچنین ۴۴ خودرو گرفتار شده در برف نیز توسط راهداران آزادسازی و یک هزار و ۵٠٠ کیلومتر از محورهای اصلی و ٨٢٠ کیلومتر از محورهای روستایی برفروبی و نمک پاشی شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در شبانه روز گذشته ١٨٧ نفر از راهداران فعالیت داشتند، یادآور شد: همکاران راهداری برای جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودرو ها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان از ٩٢ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و یک هزار و ۶٢١ تن شن و ماسه بهره گرفتند.

دست نشان افزود: در ٢۴ ساعت گذشته برای برف روبی ٨٢٠ کیلومتر از محورهای روستایی، ۴٢٠ تن شن و ماسه مصرف و ١٨٠ محور روستایی که براثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود با فعالیت ٣۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین توسط ٨٠ نفر از راهداران بازگشایی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده‌ای  می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ به صورت آنلاین و از طریق دوربین های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می گیرد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز