خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون املاک شورای شهر قزوین:

دود برگزاری مزایده برای فرهنگ‌سراها به چشم شهروندان قزوینی خواهد رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۸۵

نباید به فرهنگ‌سراها نگاه اقتصادی داشت

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین گفت: دریافت اجاره بها و واگذاری فرهنگ‌سراها به بخش خصوصی با انجام مزایده باعث گرانی در ارایه خدمات به شهروندان می‌شود و دود حاصل از این گونه اقدامات به چشم شهروندان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، حسین صلح جو با اشاره به اینکه فرهنگ‌سراها باید پناهگاه فرهنگی و محل توانمندسازی اهالی و جوانان محلات باشند، اظهار کرد: فرهنگ‌سراها وظیفه تقویت و ارتقای فرهنگ اسلامی، تربیتی، هنری و شهروندی در محلات را عهده‌دار هستند و ضرورت دارد تا رویکرد حمایتی از این فعالیت‌ها داشته باشیم.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در راستای کمک عمرانی به مساجد اعتبارات خوبی درنظر گرفته است اما برای کمک به فرهنگ‌سراها برنامه خاصی ندارد.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین، قبلا هم درصحن شورای اسلامی تذکر لازم داده شده و مورد تاکید شهردار هم بوده است و باید برای خانه‌های فرهنگ به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و منفصل شهری تزریق اعتبار داشته باشیم که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال فرهنگ‌سازی درهمه ابعاد، قرآنی و اهل بیت (ع) هستیم باید برای فرهنگ‌سراها نظارت و مدیریت عادلانه داشته باشیم، تاکیدکرد: اگر بدنبال آن فرهنگ‌سازی تربیتی، انقلابی و شهدایی هستیم که در دوران انتخابات به مردم وعده کردیم، این راهش نیست.

صلح جو خاطرنشان کرد: به مساجد کمک می‌کنیم که باید بکنیم تا برنامه‌های فرهنگی و اثرگذار برگزار کنند، بعد از فرهنگ‌سراها اجاره رقابتی دریافت می‌کنیم؛ این گونه می‌شود که در مکانی که باید کار فرهنگی انجام شود این موضوع کمرنگ می‌شود چرا که کار فرهنگی برایش صرفه اقتصادی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز