خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

دارندگان گواهینامه‌های جعلی به مجازات سنگین محکوم خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۸۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون، غیرقانونی و استفاده از این گواهینامه‌ها تخلف است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع افزود: بتازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه‌های رانندگی بدون آزمون هستیم که این موضوع غیرقانونی است و کسانی که اقدام به صدور این نوع مدارک کنند، برابر قانون مُجرم شناخته می‌شوند.

وی اظهار داشت: جعل گواهینامه‌ رانندگی بدلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده‌ای ندارد و دارنده آن نیز تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان هشدار داد: دارندگان گواهینامه‌های جعلی؛ علاوه بر جبران خسارت به مجازات سنگین هم محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: خودروی رانندگان استفاده‌کننده از این نوع گواهینامه‌ها هنگام وقوع حوادث رانندگی هم توقیف خواهد شد، ضمن‌آنکه هیچ حمایت بیمه‌ای نخواهند داشت و به مرجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی‌کند و هر گواهینامه‌ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه‌های رانندگی صادر شود بطور قطع جعلی بوده و جعلی بودن آن برای پلیس با رؤیت گواهینامه و استعلام سیستمی، بسادگی قابل تشخیص است.

وی به شهروندان توصیه کرد که فریب جاعلان را نخورند و در صورت اطلاع از چنین مواردی، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز