خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کلاهبردار ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در اصفهان دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۱۵

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به جُرم کلاهبرداری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان محکوم و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور افزود: در پی وصول حکم جلب فردی که به جُرم کلاهبرداری متواری شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری او به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه متهم دارای ۱۶ فقره پرونده مفتوح و جاری در شعبه‌های مختلف دادسرا و اجرای احکام اصفهان بود، افزود: با انجام تحقیقات گسترده سرانجام سرنخ‌هایی از حضور و تردد متهم در یکی از مناطق شهرستان اصفهان به دست آمد.

 فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران با طراحی عملیات ویژه محل را به محاصره در آورده و فرد مذکور پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند در یک اقدام ضربتی دستگیر و به سازمان اطلاعات انتظامی استان منتقل و پس از مواجهه با مدارک ارائه شده به جُرم خود اعتراف کرد و در نهایت برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 سردار علینقیان‌پور با هشدار به کسانی که با سؤاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که هیچ راه گریزی ندارند و عاقبت گرفتار شده و بایستی در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کلاهبرداران با شگردهای مختلف در کمین افراد ساده و زودباور هستند، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس که ادعای پرداخت سودهای کلان در ازای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های رمز ارز، واردات و صادرات، پروژه‌های ساختمانی و دیگر موارد می‌کنند، خودداری و فریب ظاهر شیک، دفتر کار، اسناد و مدارک جعلی و قلابی آنان را نخورند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشکوک شدن به چنین افرادی از طریق تماس با شماره ۱۱۰ یا مراجعه به یکی از مراکز انتظامی یا اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، موضوع را مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز