خبرگزاری کار ایران

برخورد پراید و پژو 206 در جاده طارم 4 کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۹۳

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: با برخورد پراید و پژو 206 در کیلومتر 85 جاده زنجان – طارم چهار نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد، نجاتگران 2 نفر را رهاسازی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، داود مهرگان، امروز با اعلام این خبر، افزود: ساعت 12:01 شامگاه گذشته برخورد پراید با 206 در کیلومتر 85 جاده زنجان – طارم نزدیک شهر آببر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، تاکید کرد: بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج با یکدستگاه خودرو نجات با ست هیدرولیک و یک دستگاه آمبولانس جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی، گفت: در این سانحه رانندگی نجاتگران اقدام به رهاسازی یک مصدوم و یک فوتی محبوس در خودروها کردند.

مهرگان، اظهار داشت: این سانحه دلخراش رانندگی منجر به فوت چهار تن از سرنشینان خودروهای حاضر در صحنه حادثه شد و یک مصدوم نیز برجا گذاشت.

وی یادآوری کرد: مصدوم این سانحه پس از رهاسازی نیروهای جمعیت هلال احمر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، پایان عملیات امدادرسانی این سانحه را ساعت 2 بامداد روز جاری بیان کرد.

مهرگان، در پایان از هموطنان درخواست کرد: درصورت بروز هر گونه حوادث جاده ای و جوی برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز