خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌‎ و پرورش استان:

15هزار دانش‌آموز قزوینی رای اولی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۹۰

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر در استان قزوین برای حضور در انتخابات پیش رو واجد شرایط رای‌دهی هستند و برای نخستین بار پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی‌ مرادی گفت: برای شرکت حداکثری دانش‌آموزان در انتخابات مجلس نشست‌های بصیرتی در طول سال تحصیلی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق نشاط و امید به آینده روشن در بین دانش‌آموزان با توجه به سیاه‌نمایی‌ها و تخریب چهره نظام و کشور توسط دشمنان در فضای مجازی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش‌‎ و پرورش استان قزوین ادامه داد: برگزاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نشست جهاد تبیین با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان، تولید محتوا در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات و بیان شاخص‌های نماینده اصلح و انتخاب آگاهانه و انتشار در فضای مجازی شبکه شاد از دیگر اقداماتی است که در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد‌.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: در خصوص شرکت رای اولی‌ها در انتخابات هم سلسله نشست‌های «رای اولی‌ها» با حضور صاحب نظران در بستر فضای مجازی شبکه شاد برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ «رای اولی‌ها» به صورت حضوری در سطح استان و نواحی و مناطق ۱۴ گانه و استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان بازوان قدرتمند آموزش و پرورش در تشویق همسالان به شرکت در انتخابات پیش رو از فعالیت‌های در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز