خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات استان:

وجاهت قانونی خانه مطبوعات استان قزوین تثبیت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۰۳

هیات مدیره جدید خانه مطبوعات را از دوره دوم تحویل گرفت

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: متاسفانه به دلیل پیگیری نکردن ثبت تغییرات صورت گرفته خانه مطبوعات استان قزوین از دوره دوم به بعد، به لحاظ ثبتی وجاهت قانونی نداشته که این امر در دوره جدید پیگیری شده و وجاهت ثبتی به خانه مطبوعات بازگشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، سید مصطفی جعفری با اعلام این خبر گفت: در راستای اصلاح اساس‌نامه خانه مطبوعات استان قزوین که در تاریخ 14 اسفند 1400 توسط اعضا به صورت الکترونیکی رای گیری شده و قرار بود مراحل قانونی در ثبت شرکت‌ها پیگری شود، هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات با جمع‌آوری امضاء از هیأت مدیره سال 1391 توانست اصلاح اساس‌نامه را ثبت کند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین افزود: روز گذشته نیز آگهی آن در روزنامه رسمی کشور منتشر شد و این خانه وجاهت قانونی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل پیگیری نکردن ثبت تغییرات در هیأت‌های مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و همچنین اساس‌نامه اخیر در ادوار گذشته، از دوره دوم به بعد، خانه مطبوعات استان قزوین وجاهت قانونی به لحاظ ثبتی نداشته است.

این مسئول بیان کرد: خانه مطبوعات قزوین با ثبت اساس‌نامه دارای وجاهت قانونی شده است.

جعفری تصریح کرد: پس از پیگیری امور معوقه و معطل مانده و انجام فرآیندهای قانونی با کمک مجموعه اعضای هیأت مدیره تلاش خواهیم کرد به تدریج به اهداف و برنامه‌های اعلام شده خود عمل کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در دوره جدید خانه مطبوعات در انجام امور زیربنایی، توجه به امور آموزشی و سپس امور رفاهی و معیشتی خبرنگاران خواهد بود.

رئیس خانه مطبوعات قزوین یادآو رشد: صدور کارت برای اعضای خانه مطبوعات بر اساس جایگاه و عنوان ثبت شده، راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی مانند حقوقی و پیشکسوتان، راه‌اندازی سامانه پیامکی برای اطلاع‌رسانی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و رفاهی و ارتباط مستمر و سریع با اعضا از دیگر کارهایی است که در برنامه‌های آتی پیش‌بینی کرده‌ایم.

این مسئول گفت: بدون تردید رسیدن به اهداف پیش بینی شده در خانه مطبوعات و ارتقای جایگاه این تشکل صنفی بدون همکاری و همفکری همه اعضا ممکن نخواهد شد، لذا از همه خبرنگاران محترم انتظار داریم با ارائه پیشنهادات خود یاریگر ما باشند.

وی از حمایت و همکاری مدیرکل ارشاد استان و همکاران این مجموعه در حل مسائل خانه مطبوعات و همچنین رئیس و کارکنان بخش تغییرات اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز