خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بوکس استان خبر داد؛

بوکسورهای قزوینی سالن اختصاصی برای تمرینات خود ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۷۷

رئیس هیات بوکس قزوین خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان ما متاسفانه سالن اختصاصی را برای تمرینات خود ندارند و در این زمینه چشم انتظار مسوولان برای تخصیص یا احداث یک سالن اختصاصی برای رشته خود هستند.

به گزارش ایلنا در قزوین، نورالدین چگینی با اعلام این خبر گفت: بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشوری امسال موفق شدند در بخش المپیاد نونهالان یک مدال برنز، در جوانان ۲ مدال برنز و در انتخابی تیم ملی یک طلا و یک نقره را کسب کنند و این در حالی است که در بزرگسالان نیازمند کارهای بیشتری هستیم.

چگینی ادامه داد: برای حفظ آمادگی بوکسورهای استان هر ماه با دعوت از استان های همجوار اقدام به برگزاری مسابقه بوکس می کنیم و این در حالی است که همین مسابقات باعث کشف استعدادهای برتر و همچنین ایجاد انگیزه در بین بکسورهای جوانمان جهت حضور در مسابقات کشوری می شود.

وی، مدارس را یکی از مهمترین جایگاه های کشف استعداد این رشته دانست و گفت: هیات بوکس قزوین ضمن ارتباط مستمر با باشگاه ها، با آموزش و پروش استان نیز همکاری های لازم را در این زمینه دارد تا جایی که ورزشکارانی نظیر پوریا محمدی در نونهالان و امیرحسین سمیعی از چهرهای شاخص قزوین در ادامه راه شانس زیادی برای حضور در تیم های ملی را دارند.

چگینی، روستای پیریوسفیان قزوین را یک از مناطق قهرمان پرور در رشته بوکس استان دانست و افزود: همه ساله اکثر مدال آوران ما و بهترین عنوان داران بوکس استان مربوط به این روستا هستند.

رئیس هیات بوکس قزوین گفت: رشته بوکس در استان از ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش پایه از جمله نونهالان، نوجوانان و جوانان برخوردار است.

استان قزوین دارای ۱۴ باشگاه بوکس فعال، ویژه آقایان بوده و ۷۰۰ بیمه شده ورزشی نیز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز