خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

تونل شماره یک مسیر ایلام به مهران ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۰۸

استاندار ایلام با بیان اینکه تونل شماره یک مسیر ایلام به مهران ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: آینده خوبی برای استان ایلام در حوزه زیرساخت ها در دولت سیزدهم رقم زده شده است.

به گزارش ایلنا، حسن بهرام نیا روز جمعه در جریان بازدید از تونل شماره یک مسیر ایلام به صالح آباد اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان ایلام، مردم کشور، زوار اربعین حسینی که هر سال عمده این زوار از مسیر ایلام و مهران تردد دارند همین تونل های شمار یک و دو در این مسیر بوده است.

وی افزود: تونل شماره ۲ که در ایام اربعین حسینی به بهره‌برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت و تونل شماره دو نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل و در اوایل اسفندماه زیر بار ترافیکی خواهد رفت و روشنایی آن برقرار خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طول سال و روزانه ۱۲ هزار نفر به طور میانگین از مرز مهران تردد می کنند، ابراز کرد: از تلاش همه دست اندرکاران ، مدیرکل راه و شهرسازی استان، عوامل اجرایی و پیمانکار این تونل قدردانی می شود.

استاندار ایلام یادآور شد: طلبی که پیمانکار دارد نیز در هفته گذشته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیری شده و اقدامات لازم برای تزریق اعتبار به این پروژه انجام شده است.

بهرام نیا تصریح کرد: همچنین برای پروژه های دیگر استان از جمله تونل کبیرکوه و بیمارستان ملکشاهی نیز اعتبارات خوبی تخصیص یافته است که برای بیمارستان ملکشاهی ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

استاندار ایلام گفت: با همدلی همه مسولان استان آینده خوبی از نظر زیرساخت رقم خواهد خورد و از همه کسانی که برای برای اعتلای استان قدم بر می دارند، قلم می زنند و تلاش می‌کنند قدردانی می کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این بازدید یادآور شد: قرارداد حوزه روشنایی تونل بسته شده است که ظرف همین هفته برای عملیات اجرایی روشنایی تونل شماره یک، اقدامات لازم انجام می شود.

فرشاد دوستی تصریح کرد: تلاش بر این است که ظرف مدت یک ماه روز آینده این تونل زیر بار ترافیک رود.

وی بیان کرد: ۶۰ متر از عملیات لاینینگ تونل شماره یک باقی مانده است که ظرف چند روز آتی به اتمام می رسد.

تونل شماره یک مسیر ایلام به صالح آباد ۸۴۴ متر طول دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز