خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان:

فضاهای شهری در اختیار کاندیداهای مجلس قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۷۰

شهردار اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر آمادگی دارد طبق دستورالعمل فرمانداری، فضاهای شهری از جمله تبلیغات محیطی را در اختیار کاندیداهایی که مراحل کاندیداتوری آن‌ها نهایی شده است، قرار دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم‌زاده با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها اظهار کرد: افرادی که دست‌اندرکار مدیریت شهری هستند، به‌خوبی می‌دانند از وقتی که شوراهای اسلامی شهر در کشور فعال شد، تحول اساسی برای تمام شهرها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه همیشه مشارکت و کمک مردم در اداره شهر و کشور منشأ خیر و برکت بوده است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد آنجا که پای مردم در اداره و مدیریت کشور باز باشد و مردم مشارکت فعال داشته باشند، این حضور و مشارکت منشأ تحول است، چراکه علاوه بر انتخاب، بر منتخبان نظارت و مطالبه می‌کنند و خواسته‌های خود را از طریق نمایندگان بیان می‌کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور حماسی مردم و مشارکت آن‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات باشیم.

قاسم‌زاده گفت: شهرداری اصفهان آمادگی دارد طبق دستورالعمل فرمانداری فضاهای شهری از جمله تبلیغات محیطی را در اختیار کاندیداهایی که مراحل کاندیداتوری آن‌ها نهایی شده است، قرار دهد، همچنین می‌توانیم سالن‌ها و محل‌های اجتماعی را در شهر پیش‌بینی کنیم تا کاندیداهایی که علاقه‌مند هستند با مردم صحبت کنند و از این فضاهای شهرداری استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز