خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

باشگاه‌های ورزشی متخلف باید پلمب شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۳۱

درباره سلامت مردم با کسی مماشات نمی‌کنیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در رابطه با سلامت مردم با هیچ فرد متخلفی مماشات نخواهیم کرد، گفت: باید با باشگاه‌داران متخلفی که اقدام به فروش داروهای نیروزا و غیرمجاز بدنسازی کنند، به شدت برخورد شده و باشگاه پلمب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه با بیان اینکه جوانان در کرمانشاه به رشته‌های متفاوت ورزشی علاقه دارند که یکی از آنها رشته بدنسازی است، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و خطرآفرین به این جوانان می‌کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در برخی از باشگاه‌ها نیز این داروها به فروش می‌رسد، گفت: علاوه بر فروش در این باشگاه‌ها برخی افراد اقدام به تزریق داروهای غیرمجاز می کنند که این امر زنگ خطری برای قشر جوان است.

صحرایی تاکید کرد: در رابطه با سلامت جوانان و مردم با هیچ فرد متخلفی مماشات نخواهیم کرد و به شدت با متخلفین برخورد می شود.

استاندار با بیان اینکه در داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان ها باید پوسترهایی برای آگاهی رسانی به مردم در مورد عوارض و عواقب مصرف این داروها نصب شود، ادامه داد: همچین باید الزام شود که در باشگاه‌های بدنسازی بنر و پوسترهایی در مورد استفاده از داروهای نیروزا و مضرات آن نصب شود.

صحرایی گفت: اداره کل ورزش و جوانان موظف است بخشنامه‌ای برای نصب این بنرها به باشگاه‌ها ابلاغ کند و در صورت اجرایی نشدن این کار با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی باید عناوین داروهای غیرمجاز و مضرات آن را در باشگاه‌ها و داروخانه‌ها نصب کند، افزود: در این بنرها باید شماره‌ای گذاشته شود تا مردم در صورت مشاهده تخلف بتوانند تخلفات را گزارش کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی چندین نامه بابت اعلام تخلف تعدادی از باشگاه‌ها به اداره‌کل ورزش و جوانان داده که در صورت اثبات ادعای دانشگاه علوم پزشکی باید آن باشگاه ها تاکنون پلمب شده باشند، در غیر این صورت اداره کل ورزش و جوانان باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز