خبرگزاری کار ایران

مسئول مالی خانه مطبوعات استان:

اعضای خانه مطبوعات استان قزوین نسبت به پرداخت حق عضویت اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۷۰

مسئول مالی خانه مطبوعات استان قزوین گفت: مطابق اساسنامه خانه مطبوعات استان قزوین، اعضای این خانه برای ورود و عضویت یک ساله در خانه مطبوعات باید مبلغ 40 هزار تومان به حساب خانه پرداخت کند.

به گزارش ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، عاطفه مشایخ درباره حق عضویت اعضای خانه مطبوعات براساس اساسنامه گفت: هر یک از فعالین رسانه‌ای برای ورود به خانه مطبوعات باید مبلغ 200 هزار ریال بپردازند.

وی افزود: همچنین حق عضویت سالانه هم به میزان 200 هزار ریال است که به صورت پرداخت الکترونیک و یا در قبال اخذ رسید از سوی عضو پرداخت می‌‌شود؛ در واقع هر فرد در ابتدای عضویت باید مبلع 40 هزار تومان پرداخت کند.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به تبصره 2 ماده 45 اساس‌نامه خانه مطبوعات اضافه کرد: همه دریافت‌ها، کمک‌های نقدی و بلاعوض باید به حساب خانه واریز شود.

مشایخ با اشاره به تبصره 4 ماده 45 اساسنامه خانه مطبوعات استان قزوین تاکید کرد: چنانچه هر یک از اعضاء، حق عضویت خود را پرداخت نکند و پس از دو بار (با فاصله حداقل یک ماه) اخطار کتبی نیز تسویه نکند، عضویت وی در خانه مطبوعات لغو می‌‌شود و عضویت مجدد وی مستلزم تصویب هیأت مدیره است.

وی ادامه داد: تمام مبالغ دریافتی به شماره حساب 0108858676005 متعلق به خانه مطبوعات نزد بانک ملی واریز خواهد شد.

مسئول مالی خانه مطبوعات استان قزوین همچنین خاطر نشان کرد: شفافیت مالی در خانه مطبوعات یکی از مواردی است که در این دوره مورد تاکید قرار دارد و موارد این حوزه اطلاع‌رسانی خواهد شد، همچنین طرح‌ها و پیشنهادهایی که مستلزم بار مالی باشد پس از تصویب در هیات مدیره به اطلاع اعضا می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز