خبرگزاری کار ایران

اجرای حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس در کلارآباد مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۰۰۶

حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیر مجاز در شهرک پالم پلازای کلارآباد ساخته شده بود، آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: به موجب احکام قطعی صادره امروز یکشنبه اول بهمن ماه، عملیات اجرای حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیر مجاز در شهرک پالم پلازای کلارآباد ساخته شده بود آغاز شد و تا اجرای کامل حکم در روزهای آینده این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: افرادی که این زمین ۹ هکتاری را مورد استفاده قرار دادند مجاز به احداث بنا در ۲۰ درصد آن بودند اما از آن میزان تجاوز کرده و ساخت و ساز غیرمجاز انجام دادند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با شکایات و طرح دعاوی و طرح موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، بسیاری از این پرونده‌ها در نهایت به نتیجه رسید.

وی افزود: با حکم دیوان عدالت اداری مقرر شد که آن بناهایی که خارج از ۲۰ درصد به صورت غیرمجاز ساخته شدند قلع و قمع شوند که امروز این حکم به مرحله اجرا درآمد.

حجت الاسلام اکبری افزود: دستگاه قضایی با افرادی که بدون رعایت مقررات و ضوابط اقدام به ساخت و سازغیرمجاز داشته باشند و همچنین دستگاه‌هایی که بدون رعایت مقررات با سوء استفاده از موقعیت شغلی، عدم نظارت صحیح و روابط ناسالم اداری نسبت به صدور مجوز، خارج از مقررات صادر کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هموطنان گرامی حتماً قبل از هرگونه خریداری ملک و عملیات ساخت و ساز، استعلام‌های لازم را از مراجع مربوطه دریافت و ضوابط و مقررات ساخت و ساز را به صورت دقیق رعایت کنند که در ادامه با خسارت هنگفت مواجه نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز