خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

همدان با چهار میلیون و 48 هزار قطعه جوجه ریزی رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۳۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: جوجه‌ریزی بی سابقه استان در دی ماه با چهار میلیون و ۴۸ هزار قطعه انجام شد که نسبت به سال های گذشته رکورد زد.

به گزارش ایلنا از همدان، رضا بهراملو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان جوجه ریزی تحقق ۱۳۴ درصدی جوجه‌ریزی نسبت به تعهد این ماه است که در ۱۵۶ واحد مرغداری استان انجام شده است.

وی ادامه داد: طبق برش شهرستانی کبودرآهنگ، نهاوند و اسدآباد بیشترین میزان جوجه‌ریزی در استان را داشتند به نحوی که کبودرآهنگ با ۲۳۹ درصد تحقق در صدر شهرستان‌ها قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با قدردانی از همراهی مرغداران و تولیدکنندگان گفت: این میزان جوجه‌ریزی در تاریخ جوجه‌ریزی استان همدان انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق این رقم بی‌سابقه مرهون تعامل سازنده بین تولیدکنندگان و سازمان جهاد کشاورزی است اضافه کرد: با این حجم جوجه‌ریزی، مرغ شب عید و ایام پایانی سال همچنین ماه مبارک رمضان در استان تامین شده است.

بهراملو با اشاره به روند ادامه‌دار جوجه‌ریزی در ماه‌های آخر سال یادآور شد: با برنامه‌ریزی در بهمن و اسفند ماه، مرغ تولیدی سال آینده نیز تامین می‌شود و نگرانی از بابت تولید و عرضه مرغ وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تولید مرغ در استان مازاد بر نیاز است از همین رو در حوزه تولید، عرضه و نظارت هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز