خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا فارس خبرداد؛

اختلافات خانوادگی عامل انتشار تصاویر دختر شیرازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۳۵

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و احضار خانمی 40 ساله که با انتشار مطالب کذب و توهین آمیز در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، اقدام به هتک حیثیت دختر شاکیه کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی، اظهار داشت: خانمی 40 ساله با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس؛ مدعی شده بود فردی ناشناس با ایجاد یک صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و تهمت‌های ناروا بر علیه وی و به خصوص دخترش نموده است، که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را احضار کردند.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه متهم خواهر شاکیه و خاله دختر جوان بوده و به دلیل مشکلاتی که با خانواده شاکیه داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: متهم در ابتدا منکر ارتکاب عمل مجرمانه خود شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس؛ به جرم خود اقرار کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز