خبرگزاری کار ایران

محدودیتی برای ایجاد شعب جدید اخذ رای در یزد نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۷۶

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری محدودیتی برای ایجاد صندوق‌های جدید اخذ رای نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علی اکبر عزیزی اظهار داشت: به منظور سهولت و دسترسی آسان مردم به صندوق‌های اخذ رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، محدودیتی برای ایجاد صندوق‌های ثابت و سیار در استان نداریم.

او افزود: به هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها ابلاغ شده در مناطق و محلاتی که جمعیت رای دهنده دارند، می‌توانند صندوق جدید برای اخذ رای ایجاد کنند و یا صندوق‌هایی که در انتخابات ادوار گذشته تعداد رای بالا داشتند، می‌توانند آن شعبه را به دو یا سه شعبه تفکیک کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: اماکنی از قبیل صنایع، معادن، کارگاه‌های تولیدی و امثال آن که از تعداد جمعیت کارگری بالایی برخوردار هستند، همچنین دانشگاه‌ها و پادگان‌ها می‌توانند با پیگیری از هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها به منظور تسهیل در امر رای گیری و دسترسی آسان مردم به شعب اخذ رای، درخواست ایجاد صندوق ثابت را داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز