خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری فارس:

رای اولی ها سفیران سلامت برگزاری انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۰۵

مدیرکل سیاسی ،انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در استان آماده و بر اساس آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته نقاط ضعف و قوت نیز بررسی شده است.

به گزارش ایلنا، محمد رضایی با سفر به شهرستان کازرون ودرجمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان، افزود: در بحث عوامل اجرایی انتخابات به ویژه نمایندگان فرماندار، استفاده از نیروهای جوان، توانمند و با انگیزه مورد تأکید قرار گرفته است.

وی به مرحله تبلیغی و تبیینی انتخابات اشاره کرد و افزود: لازمه کار انتخابات اعلام این موضوع و حضور مردم در ایجاد شور انتخاباتی و نقش آن در حفظ آرامش و امنیت جامعه باید تبیین شود.

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری فارس تصریح کرد:با اجرای طرح سفیر سلامت در روز رای گیری ازظرفیت رای اولی ها ودانشجویان در برگزاری انتخابات استفاده خواهد شد.

 وی با اشاره به لزوم بهره گیری از جوانان ودانش آموزان در اجرای انتخابات گفت: مشارکت دانش‌آموزان در انتخابات در حضور پر شور و حداکثری نقش مهمی دارد بنابراین شناخت رفتاری رأی اولی‌ها، گام اول بسترسازی حضور آن‌ها در انتخابات است.

رضایی اظهار کرد: هجمه‌های زیاد دشمنان وبدخواهان برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات همیشه وجود داشته و خواهد داشت بنابراین ترغیب جامعه برای مشارکت در انتخابات ضروری است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز