خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

نانوایی سنگکی به جرم گرانفروشی در ارومیه جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۸۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از جریمه ۲ میلیار ریالی نانوای متخلف و گرانفروش در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده، بیان کرد: پرونده تخلف یکی از نانوایی ها برای عرضه خارج از شبکه  ۲۶ کیسه آرد به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و گرانفروشی نان سنگک به میزان ۴۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش کالای احتکاری جریمه نقدی، محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد نانوایی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز