خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۹۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به بارش برف در بیشتر محورهای مواصلاتی استان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد در جریان است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،با بیان اینکه از روز گذشته بارش برف در محور های مواصلاتی آذربایجان غربی آغاز شده است، افزود: تمامی محورها باز و تردد در جریان است.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در راهداری زمستانی هیچ گونه انسداد در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده و تردد به صورت کامل در این محورها در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  از برفروبی ۳۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ساعت گذشته خبرداد و افزود: برای برفروبی محورهای درگیر برف استان بیش از ۷۰ تن شن و‌ماسه مصرف شده است.

دست نشان میانگین مدت زمان بارش برف در محورهای مواصلاتی استان را ۳۵ ساعت اعلام کرد و افزود: ۲۶نفر از راهداران با استفاده از ۱۵دستگاه ماشین آلات راهداری عملیات برفروبی در محورهای درگیر برف استان را بر عهده داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: هم استانی‌های می‌توانند با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱وضعیت محورهای مواصلاتی استان را بررسی و نسبت به سفر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز